wtorek, 30 lipca 2013

Martina Stoessel - En Mi Mundo

Ahora sabes que
Yo no intiendo lo que pasa
Sin embargo se
Nunca hay tiempo, para nada

Pienso que no me doy cuenta
Y le doy mil y una vueltas
Mis dudas, me casaron
Ya no esperare

Y vuelvo a despertar
En mi mundo
Siendo lo que soy

Y no voy a parar
Ni un segundo
Mi destino es hoy

Y vuelvo a despertar
En mi mundo
Siendo lo que soy

Y no voy a parar
Ni un segundo
Mi destino es hoy

Nada puede pasar
Voy a soltar, todo lo que siento
Todo, todo
Nada puede pasar
Voy a soltar, todo lo que tengo
Nada me detendrá

Ahora ya no se
Lo que siento, va cambiando
Y si el miedo que
Abro puertas, voy girando

Pienso que no me doy cuenta
Y le doy mil y una vueltas
Mis dudas, me casaron
Ya no esperare

Y vuelvo a despertar
En mi mundo
Siendo lo que soy

Y no voy a parar
Ni un segundo
Mi destino es hoy

Y vuelvo a despertar
En mi mundo
Siendo lo que soy

Y no voy a parar
Ni un segundo
Mi destino es hoy

Y vuelvo a despertar...
En mi mundo
Siendo lo que soy

Y no voy a parar (No quiero parar)
Ni un segundo (No voy a parar...)
Mi destino es hoy (No, no, no)

Y vuelvo a despertar (No voy a parar)
En mi mundo (No quiero parar...)
Siendo lo que soy (No, no, no quiero parar...)

Y no voy a parar (No, no, no quiero parar)
Ni un segundo (No voy a parar...)
Mi destino es hoy (No...!)

Nada puede pasar
Voy a soltar, todo lo que siento
Todo, todo
Nada puede pasar
Voy a soltar, todo lo que tengo
Nada me detendrá
PO POLSKU
1.
Dzisiaj wiesz że ja
Nie wiem co się dzieje.
Jednakże wiem
Nigdy nie ma czasu na nic.
I myślę że nikt mnie nie informuje.
I robię milion i jeden obrót.
Moja nieufność mnie nudzi.
Ale wiem że nie będę czekać.

Ref.
I budzę się ponownie.
W moim świecie
Zaczynam jako Ja.
I nie przestanę
ani na sekundę.
Moje przeznaczenie ma swój czas teraz.
I budzę się ponownie.
W moim świecie
Zaczynam jako Ja.
I nie przestanę
ani na sekundę.
Moje przeznaczenie ma swój czas teraz.

Wszystko się może zdarzyć
A ja będę wolna.
Wszystko co czuję
Wszystko x2.
Wszystko się może zdarzyć
A ja będę wolna.
Wszystko co mam.
Nic mnie nie powstrzyma.

2. Ale teraz wiem
że to uczucie mnie zmieni
I bez strachu
Osiągam cele.
Myślę że nikt mnie nie informuje
I robię milion i jeden obrót.
Moja nieufność mnie nudzi.
Ale wiem że nie będę czekać.

Ref.
I budzę się ponownie.
W moim świecie
Zaczynam jako Ja.
I nie przestanę
ani na sekundę.
Moje przeznaczenie ma swój czas teraz.
I budzę się ponownie.
W moim świecie
Zaczynam jako Ja.
I nie przestanę
ani na sekundę.
Moje przeznaczenie ma swój czas teraz.


I budzę się ponownie.
W moim świecie
Zaczynam jako Ja.
I nie przestanę
ani na sekundę.
Moje przeznaczenie ma swój czas teraz.
I budzę się ponownie.
W moim świecie
Zaczynam jako Ja.
I nie przestanę
ani na sekundę.
Moje przeznaczenie ma swój czas teraz.

Wszystko się może zdarzyć
A ja będę wolna.
Wszystko co czuję
Wszystko x2.
Wszystko się może zdarzyć
A ja będę wolna.
Wszystko co mam.
Nic mnie nie powstrzyma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz